Kontakt os
Vi svarer alle uges dage, hele året, 24 timer i døgnet. Bare ring eller skriv til os.
Vi læser beskeder løbende igennem dagen og vil svare dig hurtigst muligt.
Du kan enten bruge formularen her på siden eller du kan ringe på 64 86 13 58 døgnet rundt.
Klagevejledning
Ønsker du at klage over en bedemand?
Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet behandler klager over forbrugerkøb – dvs. klager over køb af tjenesteydelser, som er indgået mellem en forbruger og en erhvervsdrivende (bedemand).
Klageadgangen i det offentlige forbrugerklagesystem er opdelt i to faser: En mæglerfase og en nævnsbehandling, hvis der ikke findes en løsning på tvisten i mæglerfasen.
Det betyder derfor, at en forbrugerklage altid først vil blive forsøgt at blive løst mellem parterne via Mæglingsteamet for Forbrugerklager. Bliver køber og sælger ikke enige om en løsning her, kan køberen gå videre til Forbrugerklagenævnet.
Tvisten skal vedrøre en ydelse/køb på mindst 1.100 kr.
Gebyret for at starte en klagesag hos Mæglingsteamet er 100 kr.
Gebyret for at gå videre med sagen hos Forbrugerklagenævnet er 400 kr.
Få en trin-for-trin guide til at starte en sag hos Mæglingsteamet for Forbrugerklager.
Start din klage på Klageportalen (kræver MitID)
Har du spørgsmål, som guiden ikke besvarede, kan du kontakte:
Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
Telefon +45 7240 5600
Ring man.-tors. 9-15 eller fre. 9-12
Nævnenes Hus i Viborg er en selvstændig styrelse under Erhvervs- og Vækstministeriet.